Saturday, September 24, 2011

“There's nothing as pleasant as coming home again.” part 1 (13/9/11-14/9/11)

13/9/11(selasa)
-paper xm analogue electronic yg susah gila tok merasmikan penutupan 2nd year 1st aku rah utp. memang sesuai la paper tok jd penutup sem tok sbb nya susah gila n sem tok aku memang terumbang-ambing.jadi aku sik heran la mun aku ada repeat paper.tapi harap2 sekda la.overall sem tok aku rasa epic failure.(facepalm)
14/9/11(rabu)
-pagi ya ku tdo kol 4 lebih sebab malam ya xtauk mok polah pa.haha.kakya kol 8 zul ketuk pintu ngajak pegi mandik air terjun rah lata chepur.malas ku nak bangun awal lalu tdo balit.kakya kol 10 ada gyk ngajak.fedap pun pasal alu la aku setuju mok ekot.tempat ya sik la jauh gilak tapi bes la juak.ada 3 rombongan kereta kereta zul,amin and fatimah.ada sayyid, amin, zul, aku, penyu, iqbal, pian, syahrul, shahmi, faez, tun, fatimah,asfa, syaza, gedey and fara. klak mun mok tauk detail tengok rah video bawah tok klak
kakya lelah2 sampe rah utp dalam kol 4 lebih.rehat 30 minit gya tunggu haziq balit dari cameron then vrooom terus pegi ipoh sambung enjoy pegi ipoh.cdak trip emir,afiq,zakwan,zahid,nasih,asroy,azman dah pegi awal dah,aku ngan haziq follow up jak.cdak nok pagi awal ya sempat dah men bowling.haha.aku ngan haziq makan burger king jak la.kakya malam ya la mekorang karaoke.tapi spoil la karaoke malam ya,suma lagu sik masuk.sayang sekda gambar.lupak madah.mekorg make keta emir.haha.lekak abis karok mekorg pg makan mcd.then balit utp.malam ya tdo aher juak sbb tgk ceta my name is earl.so far 2 hari ya x terok n hectic gilak.kita tunggu ari esok gne....


post tok akan disambung dalam part 2

No comments:

Post a Comment