Friday, August 19, 2011

tujuh puloh duak

fuhhh.lamak dah sik nulis blog tok eh.online-online lain dah upanya.mok padah rindu nulis blog x juak.just petang tok best jak suasana.hujan ngan mendung alu rasa rajin tetiba mok nulis blog.
antara benda-benda nok aku dah polah selama beberapa bulan aku diam tok
aku dah pg melaka


 mun perasan.gambar azman jak ada.sori la,gamba nok aku ambik sekda group photo.dalam dslr haziq ngan zakwan ada kali.tp antara geng2 nok pg melaka ya azman,aku,zakwan,razi,awang shazrin,haziq,emir n azizi.enjoy la juak sbb byk sight seeing.pegi A Famosa,menara Taming Sari,Melaka Wonderland n banyak gyk.






selain dr melaka aku pun ada pg juak bukit merah.tok water theme park rah perak nya hampir sama ngan Melaka wonderland tp byk gyk attraction nya.(banyak gamba tok malas mok engkah)


aku pun ada la juak ekot pertandingan cornetto ka pabenda.polah video kedirik biktauk pasal your thrill.

warning:video terlalu ganas sila tutp mata sambil tengok video.

then tup tup sedar sik sedar aku dah 2nd year first sem dah,ya pun dalam lebih kurang sebulan gyk mok abis sem tok.haha,nampak alu time first year second aku x tulis blog gilak.papapun sebelum ku habis tulis blog tok, aku just mok padah selamat berpuasa and selamat hari Raya in advance.



ps:mok tauk ceta sedih x?aku x balit raya.gila nostalgik mun pagi-pagi raya dgr lagu sudirman-dari jauh ku pohonkan ampun maaf,black dog bone-cahaya aidilfitri,mamat exist-ku pohon restu ayah bonda.nang kluar titisan-titisan air mata jernih.haha

tok gamba time celebrate bday haziq.suma habis kenak tepong.demm nak?

No comments:

Post a Comment